• Szybki kontakt: 575-112-775

FAQ

Strona główna FAQ

1. Czy koszt wysyłki jest zależny od ilości zamawianych produktów?

W naszym sklepie obowiązują proste i uczciwe zasady - koszt wysyłki jest stały bez względu na ilość zakupionych produktów. Jedyne ograniczenie dotyczy gabarytów i tak nie wszystkie produkty mieszczą się np. do paczkomatu.

2. Jak zostanie naliczony koszt wysyłki, jeśli wśród zakupionych przeze mnie produktów znajdzie się jeden z darmową dostawą?

Jeśli wśród zakupionych produktów znajdzie się minimum jeden produkt z darmową wysyłką, to całe zamówienie zostanie dostarczone na nasz koszt - bez względu na ilość zakupionych produktów.

3. Jak szybko realizowane są wysyłki opłaconych zamówień?

Większość wysyłek realizujemy w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia - dotyczy to dni roboczych. 

Orientacyjne terminy doręczeń wynoszą:

  • kurier  - 98% paczek dociera do klientów następnego dnia po nadaniu
  • Poczta Polska - większość przesyłek dociera w ciągu dwóch dni po nadaniu
  • paczkomaty Inpost - większość paczek jest gotowych do odbioru następnego dnia po nadaniu

Powyższe informacje dotyczą dni roboczych.

4. Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało wysłane jeszcze tego samego dnia?

Opłacone zamówienie powinniśmy otrzymać maksymalnie do godz. 14.00. Wtedy możemy je zrealizować poprzez firmę kurierską lub do paczkomatu. W takiej sytuacji prosimy o dodatkowy kontakt telefoniczny, aby potwierdzić konieczność wysyłki tego samego dnia.

Uwaga: w sezonie przedświątecznym od 02 listopada do 23 grudnia powyższy termin wysyłki może ulec wydłużeniu.

5. Czy podajecie numer śledzenia przesyłki?

O każdej zmianie statusu zamówienia jesteście Państwo informowani przez nas mailowo. Informowanie klientów rozpoczynamy od powiadomienia o przyjęciu zamówienia do realizacji, później o rozpoczęciu pakowania przesyłki w magazynie. Jeśli przesyłka opuści nasz magazyn, otrzymujecie Państwo powiadomienie wraz z numerem przesyłki, którą zawsze można śledzić na stronach przewoźników. Przesyłki dodatkowo awizowane są przez przewoźników mailem lub sms-em.

6. Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówienia?

Po odbiór osobisty zapraszamy do naszej siedziby w Mykanowie na ul. Akacjowej 2. Zwykle pracujemy od godziny 8.00 do 16.00 - tylko dni robocze. Odbiór osobisty najlepiej potwierdzić telefonicznie przed przyjazdem. Wtedy zamówione produkty będą wcześniej przygotowane do odbioru. Istnieje możliwość odbioru produktów w soboty lub w godzinach wieczornych w naszej Stacji, ale tylko po wcześniejszym kontakcie telefoniczym.

7. Jak sprawdzić dostępność produktów?

Wszystkie produkty, które mamy na stanie magazynowym są aktywne w naszym sklepie. W przypadku braku towaru, produkty oznaczone są białym krzyżykiem na czerwonym tle i nie można ich dopisać do koszyka.