Zwroty i reklamacje
1. Zwrot. Jeśli chcecie Państwo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn, prosimy o wypełnienie poniższego formularza, który przyśpieszy proces. Wdrożyliśmy system Wygodnych Zwrotów, gdzie mogą Państwo od razu wygenerować etykietę i opłacić ją online. Do dyspozycji prawie 30 tysięcy punktów nadań, m.in Paczkomaty, GLS, Punkty Żabka i wiele innych.
WYGODNE ZWROTY:
2. Paczka jest uszkodzona. Zawsze należy zwrócić uwagę na stan paczki przy odbiorze przesyłki od kuriera. Jeśli paczkę ma odebrać ktoś inny, należy przekazać mu ważne informacje.
Jeśli przesyłka posiada ślady uszkodzenia typu: rozerwanie folii lub taśmy zabepieczającej, zgniecenia, dziury, zalania lub inne podobne, wtedy zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i niezwłoczne powiadomienie nas o tym fakcie telefonicznie lub mailowo (662393528 lub sklep@nefere.pl)
Dla własnego bezpieczeństwa należy sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera zaraz po podpisaniu potwierdzenia odbioru przesyłki, nawet jeśli przesyłka wydaje się być nieuszkodzona. Kurier ma obowiązek zaczekać, dopóki odbiorca nie potwierdzi, że produkty w przesyłce nie zostały uszkodzone podczas transportu.
Jeśli produkty zostały uszkodzone, kurier ma obowiązek wypisania protokołu szkody. Tylko protokół wypisany w dniu doręczenia jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej.
Jeśli odbieracie Państwo paczkę z paczkomatu i stwierdzicie podobne uszkodzenia, jak opisane powyżej, należy to zaznaczyć na terminalu paczkomatu od razu i postępować zgodnie ze wskazówkami.
2. Reklamacja. Jeśli chcecie Państwo złożyć reklamację lub odesłać produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn, prosimy o wysłanie informacji na adres sklep@nefere.pl lub wypełnienie formularza dostępnego pod linkiem podanym poniżej:
https://www.nefere.pl/reklamacje
Uwaga! W przypadku kartonowych opakowań stanowią one integralną częśc produktu. Prosimy o należyte zabezpieczenie produktu przed odesłaniem.